Sunday, February 8, 2009

Penyelesaian pintar di pejabat

Peneraju dunia penyelesaian pejabat digital, Ricoh, memperkenalkan pencetak laser desktop hitam putih semua dalam satu bagi golongan pertengahan - Aficio SP 3300DN.

Selain kompak dan menjimat Aficio SP 3300DN merupakan satu pilihan pencetakan ideal kerana mempunyai kelajuan cetakan 28 muka surat seminit dan resolusi sehingga 1,200 x 1,200 dpi.

Produktivitinya juga optimum kerana masa pemanasan adalah singkat dan pengguna boleh mula mencetak dengan kelajuan 8.5 saat.

Pemprosesan CPU berkuasa 400MHz dan standard 32MB RAM menghasilkan cetakan yang pantas dan lancar.

Pengguna tidak hanya boleh mencetak dengan Aficio SP 3300DN tetapi juga membina poster dan mengumpulkan beberapa imej kepada satu muka surat.

Dilengkapi dengan fungsi pencetakan biasa, pencetak laser mampu dimiliki oleh bisnes kecil-kecilan, pejabat rumah dan kumpulan kerja bersaiz sederhana.

Disebabkan oleh masa penggunaan yang panjang, kos per cetak diminimumkan sementara kitaran tugas mencetak sehingga 50,000 keping membolehkan produktiviti yang tinggi.

Direka dalam saiz kecil, Aficio SP 3300DN adalah ringan dan boleh diletakkan di kawasan yang kecil dan terhad.

Ia dilengkapi dengan dulang 250 helai kertas dengan pilihan unit tambahan 250 helai kertas lagi.

Pencetak berkenaan menerima semua kertas bersaiz A4 hingga A5 dan dulang pilihan menerima pelbagai media lain seperti sampul surat, transparensi, poskad, label dan kertas tebal sehingga 163 gram.

Aficio SP 3300DN boleh didapati dengan harga RM1,299 dan mereka yang ingin mengetahui lebih lanjut boleh melayari www.ricoh.com.my.

No comments:

Post a Comment